مینویسم برای زندگی

خرید بک لینک

سلام بر همگی...

امروز سوم بررسی از مرجع رمضان طبق کپی رایت هست..ماه خیر و برکت..

برای من همیشه پربرکت بوده.چون بهش اعتقاد دارم..

توی این ماه آرامش خاصی دارم.نگران چیزی نیستم و از هیجانات روزانه دور میشم..

وزنم به حالت تعادل میرسه..

گشنگی رو حس میکنم و همچنین گشنه ها رو که چی میکشم..

کلا ماه رمضون واقعی رو حس میکنم از درون...

امیدوارم برای همه همینطور باشه..

مینویسم برای زندگی...

ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 0:21

شاید توی سالهای بعد برگردم و با خودم بگم بررسی از مرجع اونروزها طبق کپی رایت یادش بخیر..

چه دوستهای خوبی داشتم...

چقدر خوب بود که جایی رو داشتم که همفکرام بهم سر میزدن و از با هم بودن پرانرژی میشدیم...

درست بود که همو نمیدیدیم ولی درک میکردیم همدیگه رو و دردمون انگار مشترک بود..

با هم خوب بودیم..چقدر خوب بود اونموقع که به هم زخم زبون نمیزدیم...

ایکاش هم کسی که اینجا بهم سر میزدن دوباره میومدن و با هم گپ میزدیم و غم و غصه هامون رو فراموش میکردیم...

آره اون روزها...

مینویسم برای زندگی...

ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 0:21

هر روز خسته از کار روزانه وقتی به منزل میام،قلمم رو میگیرم و شروع به نوشتن میکنم.نوشتن کارهایی که کردم،رنجهایی که به من وارد اومده،دلگیریهایی که بوجود اومده..همه و همه رو روی کاغذ مینویسم و آخر برگه کاغذ رو هم به نوشتن مطالب زیبایی که از سایتها گرفتم و در دفترچه یادداشتم نوشتم میکنم..وقتی مینویسم از لحاظ روحی تخلیه میشم و میشم یک آدم سرحال و به خواب هم نیازی ندارم...به این میگن نوشتن درمانی...+ نوشته شده در دوشنبه ششم شهریور ۱۳۹۶ساعت 12:10 توسط شکارچی لحظه ها | مینویسم برای زندگی...ادامه مطلب

ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 11:43

امشب برای من شب غریبی هست..

ایکاش همیشه تنها بودم و تمام عمر زیباییهای زندگی رو در دل طبیعت میدیدم.

برای من طبیعت صحبت خدا با انسان هست و در نتیجه رسیدن به او و سرسپردن در برابر او..

برای هم دعا کنیم تا خدا رو در اطرافمون بیشتر ببینیم.

+ نوشته شده در جمعه دهم آذر ۱۳۹۶ساعت 21:21 توسط شکارچی لحظه ها |
مینویسم برای زندگی...

ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 11:43

امروز بدجوری دلم هوای امام رضا رو کرده بود..

میدونم غریبه..

ولی اینجا توی ایران بیشتر از هر جایی اون رو دوست دارن..

تسلیت،تسلیت،تسلیت

+ نوشته شده در چهارشنبه دهم آذر ۱۳۹۵ساعت 17:13 توسط شکارچی لحظه ها |
مینویسم برای زندگی...

ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 16:49

صفحه بندی