

سلام بر همگی...
امروز سوم بررسی از مرجع رمضان طبق کپی رایت هست..ماه خیر و برکت..
برای من همیشه پربرکت بوده.چون بهش اعتقاد دارم..
توی این ماه آرامش خاصی دارم.نگران چیزی نیستم و از هیجانات روزانه دور میشم..
وزنم به حالت تعادل میرسه..
گشنگی رو حس میکنم و همچنین گشنه ها رو که چی میکشم..
کلا ماه رمضون واقعی رو حس میکنم از درون...
امیدوارم برای همه همینطور باشه..
مینویسم برای زندگی...ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 35
چه دوستهای خوبی داشتم...
چقدر خوب بود که جایی رو داشتم که همفکرام بهم سر میزدن و از با هم بودن پرانرژی میشدیم...
درست بود که همو نمیدیدیم ولی درک میکردیم همدیگه رو و دردمون انگار مشترک بود..
با هم خوب بودیم..چقدر خوب بود اونموقع که به هم زخم زبون نمیزدیم...
ایکاش هم کسی که اینجا بهم سر میزدن دوباره میومدن و با هم گپ میزدیم و غم و غصه هامون رو فراموش میکردیم...
آره اون روزها...
مینویسم برای زندگی...
ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 25
ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 25
ایکاش همیشه تنها بودم و تمام عمر زیباییهای زندگی رو در دل طبیعت میدیدم.
برای من طبیعت صحبت خدا با انسان هست و در نتیجه رسیدن به او و سرسپردن در برابر او..
برای هم دعا کنیم تا خدا رو در اطرافمون بیشتر ببینیم.
ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15

امروز بدجوری دلم هوای امام رضا رو کرده بود..
میدونم غریبه..
ولی اینجا توی ایران بیشتر از هر جایی اون رو دوست دارن..
تسلیت،تسلیت،تسلیت
ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 21