گمنامی...

خرید بک لینک

زمونه زمونه بدی شده..

هر گناهی که بخای دیده میشه و انسانها نسبت به گناه حساسیتی نشون نمیدم..

دروغ،ریا،فحشا،...

دیگه راحت شدیم در حالیکه گریبان همه ما رو این مشکلات خواهد گرفت..

من توی زندگیم از خدا خواستم منو با ظرفیتم آزمایش کنه ،چون هر لحظه احساس لغزش میکنم..

و از خدا خواستم همیشه گمنام باشم.چه مجازیش و چه حقیقیش..

بی خود نیست که میگن سربازان گمنام امام زمان(عج)..سربازان واقعی حضرت گمنامند و پاک ..

برای امام زمان و سربازانش همیشه دعا کنیم.

+ نوشته شده در جمعه سوم دی ۱۳۹۵ساعت 7:47 توسط شکارچی لحظه ها |
مینویسم برای زندگی...

ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 16:49

صفحه بندی