شب غریبی است

خرید بک لینک
امشب برای من شب غریبی هست..

ایکاش همیشه تنها بودم و تمام عمر زیباییهای زندگی رو در دل طبیعت میدیدم.

برای من طبیعت صحبت خدا با انسان هست و در نتیجه رسیدن به او و سرسپردن در برابر او..

برای هم دعا کنیم تا خدا رو در اطرافمون بیشتر ببینیم.

+ نوشته شده در جمعه دهم آذر ۱۳۹۶ساعت 21:21 توسط شکارچی لحظه ها |
مینویسم برای زندگی...

ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 11:43

صفحه بندی