وقتی تنها می شوی..

خرید بک لینک
بدتر از این نیست که در جمعی باشی و تنها باشی

و بهتر از این هم نیست که تنها باشی و همین احساس رو داشته باشی که در جمع باشی مثل کتاب خوندن که انگار همراه نویسنده در حال قدم زدن هستی و نویسنده قسمتهای مختلف زندگیشو به آدم نشون میده...

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و پنجم آذر ۱۳۹۵ساعت 20:42 توسط شکارچی لحظه ها |
مینویسم برای زندگی...

ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 16:49

صفحه بندی