چطور از خستگی روزانه خودم رو خلاص میکنم؟؟

خرید بک لینک
هر روز خسته از کار روزانه وقتی به منزل میام،قلمم رو میگیرم و شروع به نوشتن میکنم.

نوشتن کارهایی که کردم،رنجهایی که به من وارد اومده،دلگیریهایی که بوجود اومده..

همه و همه رو روی کاغذ مینویسم و آخر برگه کاغذ رو هم به نوشتن مطالب زیبایی که از سایتها گرفتم و در دفترچه یادداشتم نوشتم میکنم..

وقتی مینویسم از لحاظ روحی تخلیه میشم و میشم یک آدم سرحال و به خواب هم نیازی ندارم...

به این میگن نوشتن درمانی...

+ نوشته شده در دوشنبه ششم شهریور ۱۳۹۶ساعت 12:10 توسط شکارچی لحظه ها |
مینویسم برای زندگی...

ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 11:43

صفحه بندی