نوشتن کارهایی که کردم،رنجهایی که به من وارد اومده،دلگیریهایی که بوجود اومده..
همه و همه رو روی کاغذ مینویسم و آخر برگه کاغذ رو هم به نوشتن مطالب زیبایی که از سایتها گرفتم و در دفترچه یادداشتم نوشتم میکنم..
وقتی مینویسم از لحاظ روحی تخلیه میشم و میشم یک آدم سرحال و به خواب هم نیازی ندارم...
به این میگن نوشتن درمانی...
ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 25