

سلام بر همگی...
امروز سوم بررسی از مرجع رمضان طبق کپی رایت هست..ماه خیر و برکت..
برای من همیشه پربرکت بوده.چون بهش اعتقاد دارم..
توی این ماه آرامش خاصی دارم.نگران چیزی نیستم و از هیجانات روزانه دور میشم..
وزنم به حالت تعادل میرسه..
گشنگی رو حس میکنم و همچنین گشنه ها رو که چی میکشم..
کلا ماه رمضون واقعی رو حس میکنم از درون...
امیدوارم برای همه همینطور باشه..
مینویسم برای زندگی...ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 35