تمامی رفتار و گفتار یک انسان نشاندهنده درون اوست..

خرید بک لینک
در زندگی ما انسانها افراد زیادی رو میبینیم با روحیات مختلف.با تفکرات متفاوت.افرادی که با یک حرف به پاره ای از آتش تبدیل میشن..و افرادی که بهشون هر چی میگن با خنده جواب میدن و سعی میکنن جهت حرفها و رفتارها رو عوض کنن و در حقیقت به تلطیف محیط میپردازن..

حقیقت داستان اینه که هر کسی با رفتارهاش درون خودش رو نشون میده.من به یاد این داستان زیبا افتادم که برام خیلی قشنگ و ارزشمنده و برای شما عزیزان میگذارم:

"روزی مردی برای خود خانه ای بزرگ و زیبا خرید که حیاطی بزرگ با درختان میوه رنگارنگ داشت. در همسایگی او خانه ای قدیمی بود که صاحبی حسود داشت و همیشه سعی می کرد اوقات او را تلخ کند. روزی همسایه حسود یک سطل را پر از زباله کرد و کنار خانه همسایه اش گذاشت، چون مطمئن بود ریختن آشغال همسایه اش را آزار می دهد و با اشتیاق منتظر داد و بیداد همسایه نشست.
از آنطرف، همسایه خوشحال از خواب برخاست و همین که به ایوان رفت دید یک سطل پر از زباله در ایوان است. او هم سطل را تمیز کرد، برق انداخت و آن را از میوه های تازه و رسیده حیاط خود پر کرد و برای همسایه برد. وقتی همسایه صدای در زدن او را شنید خوشحال شد و پیش خود فکر کرد این بار دیگر برای دعوا آمده است. اما وقتی در را باز کرد، یک سطل پر از میوه های تازه و رسیده دید که رویش یک یادداشت بود: "هر کس آن چیزی را با دیگری قسمت می کند که از آن بیشتر دارد، امیدوارم از میوه ها لذت ببری، دوست من"

+ نوشته شده در دوشنبه دوازدهم تیر ۱۳۹۶ساعت 14:30 توسط شکارچی لحظه ها |
مینویسم برای زندگی...

ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 16:49

صفحه بندی