الایمانُ مَعرفَهٌ بالقَلبِ وَ قَولٌ باللِّسانِ وَ عَمَلٌ بالاَرکانِی.
ایمان عبارت است از شناخت قلبی، گفتار زبانی و کردار با اعضا و جوارح.
وقتی چیزی یا شخصی در قلب ما رسوخ کنه ما بهش اعتقاد پیدا میکنیم با تمام وجود
در صحبتهامون چیزی رو که اعتقاد داریم بیان میکنیم.
و در کردارمون هم مشخص میشه به چه چیزی اعتقاد داریم..
اگر این سه مورد با همدیگه همخونی داشت میتونیم بگیم به چیزی یا کسی ایمان داریم..
مثالهای مختلفی میشه زد:مثل ایمان دینی،مثل ارتباط زن و شوهر یا ارتباط با دوستان و غیره..
در جامعه هم کسانیکه ادعای ایمان دارن رو میتونیم با این گفته پیامبر به راحتی محک بزنیم و بشناسیم...
که مطمین هستم ما و مردم براحتی اونها رو میشناسیم..
مینویسم برای زندگی...ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7