آقای ده نمکی:من حاج یوسف خودم رو میخام؟؟

خرید بک لینک

امروز وقت و فرصتی شد تا فیلم رسوایی ۲ رو ببینم..

فیلمی که شبیه به اخراجیهای ۳ به قهقرا رفت.فیلمی که میتونست قشنگ دربیاد با خیال پردازیهایی که انجام شد به فیلمی نامفهوم تبدیل شد..

واقعا متوجه نشدم که چطور حاج یوسف ولی دم رو منصرف کرد از اعدام!!

چطور روز چهارشنبه ساعت ۸ قرار شد زلزله بیاد...

و چطور زلزله در پایان فیلم قطع شد یعنی فقط با نمایش پرچم امام حسین؟؟؟!!!

نمیدونم ولی فیلم رسوایی اول کجا و رسوایی دوم کجا!!

ایکاش آقای ده نمکی یک مقدار توی ساخت فیلم دوم دقت میکرد تا با گنگ کردن فیلم و صحنه های ویژه شبیه فیلمهای هالیوودی فیلم رو نابود نکنه..

مینویسم برای زندگی...

ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: سه شنبه 4 آبان 1395 ساعت: 2:29

صفحه بندی