آزادگی را دوست دارم...

خرید بک لینک

چقدر نامش زیباست...

و چقدر زیباتر که حرکت او همانند نامش جاودانه شد...

نامش حر است و چه خوب که حر ماند..

و الگو و مامن تمام آزادگان جهان قرار گرفت..

به گمانم چگوارا و کاسترو و ماندلا او را بخوبی میشناسند.....

به امید اینکه همه ما در زندگیمان حر باشیم تا لذت زندگی را احساس کنیم..

مینویسم برای زندگی...

ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 14:00

صفحه بندی