
فردا روز صورتی پوشها هست....
روز بن تن ها هست..
روز کسانی هست که ما الان آرزو داریم جاشون باشیم..
دوست دارم دست یک بچه رو بگیرم و فردا مثل یک بچه باشم...
با هم بلند بخندیم...
دنبالش کنم و با سرو صدای بلند بگیرمش..
سر و صورت هم رو نقاشی کنیم..
و تو پارک سرسره بازی و تاب بازی کنیم و من هم..
فکر کنم این کودک درونم خیلی دلش پر بود.
نوشته شده توسط: شکارچی لحظه ها
مینویسم برای زندگی...
ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال میکنید
برچسب: روز جهانی کودک,روز جهانی کودک شعر,روز جهانی کودک مبارک,روز جهانی کودک در مدارس,روز جهانی کودک و تلویزیون,روز جهاني کودک,روز جهانی کودک 92,روز جهانی کودک در سال 93,روز جهانی کودک 93,روز جهانی کودکان کار, نویسنده: بازدید: 6