
روی مبل خونمون نشستم و با یک تبلت ۷ اینچی مشغول جستجو رو اینترنت هستم.چقدر راحت شده برام.اطلاعات در کسری از ثانیه برام فرستاده میشه.همین الان قیافه اعضا خانوادم رو میبینم و میدونم در حال چه کاری هستن..
چقدر خوب شده..از این راحت تر هم میشه..!!
تلویزیون رو رو شن میکنم..
هفته دفاع مقدس هست..
برنامه هایی هست که فقط خود تلویزیون متوجه میشه و برای گذروندن این هفته استفاده میکنه.غافل از اینکه هدف رزمنده ها و شهدا چی بوده و برای آیندگان چه درسی باید باشه و در این مدت چه کاری باید به پاس زحمات این عزیزان انجام میشد!!
یادم اومد وقتی به ملاقات یک جانباز رفته بودم که مجبور بود به خاطر ترکش مهره کمرش رو شکم دراز بکشه.یادمه یکی از دوستان ازش پرسید:
حاجی خسته نشدی انقدر عذاب میکشی و داری درد رو تحمل میکنی!!
حرفی که این جانباز زد برای خیلی از ماها درس شد.گفت:
من اینجا هستم تا همه بیان ببینن که برای مملکت و دینم به این روز افتادم.تا شاید چند نفر هدایت بشن و نسبت به مردم احساس تکلیف بکنن.
بله اونها رفتن تا ما بمونیم و از انسانیت و دینمون دفاع کنیم..
هفته دفاع مقدس بر همه مردم ایران مبارک باد
مینویسم برای زندگی...
ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال میکنید
برچسب: هفته دفاع مقدس از تاریخ, نویسنده: بازدید: 13