
امروز xa0روز غم انگیزی بود... روز از دست دادن مادری بود.. برای من هم خیلی ناراحت کننده بود.. امروز خیلیها قدر مادرشون رو شناختن.. امیدوارم یک انسان مادرش رو به اندازه گنج دوست داشته باشه و همیشه و همه جا کنارش باشه... آمین.....
ادامه مطلب
xa0 امروز تو اینترنت یک کلیپ خیلی قشنگ دیدم. خیلی زیبا بود و هر چند که اشک هر بیننده ای رو درمی آره.. این کلیپ تصویر زیبایی از درون هر زن هست که اگه زنها به خودشون و به کارهایی که از روی قلبشون انجام میدن توجه کنن زندگیشون دگرگون میشه و روحیه شادابتری خواهند داشت... برای دیدن کلیپ روی لینک زیر کلیک کنید: دانلود...
ادامه مطلب